۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۱۱۷۳۳
مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان مطرح کرد؛

تأمین جهیزیه ۴۰ زوج سیل زده|حضور فعال آستان قدس در بازسازی مناطق

تأمین جهیزیه ۴۰ زوج سیل زده|حضور فعال آستان قدس در بازسازی مناطق
حجت الاسلام علی نژاد از تأمین جهیزیه ۴۰ زوج سیل زده و حضور فعال آستان قدس رضوی در بازسازی مناطق سیل زده خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلیل علی نژاد، مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های دهه کرامت، در سالن اجتماعات اداره ارشاد استان، با اشاره به اینکه خدمت به مردم از سیره ائمه اطهار است، عنوان داشت: خدمت به مردم پس از توحید، بهترین عبادت است؛ آستان نیز به تبعیت از فرامین معصومین درحوزه‌های اجتماعی و فرهنگی خدمات قابل توجهی ارائه می‌کند.

مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان با اشاره به آغاز دهه کرامت از ۱۳ تیرماه خاطرنشان کرد: استقبال مردمی از خادمان رضوی ۱۳ تیرماه رأس ساعت ۱۹ در بازار امام خمینی (ره) اهواز با حضور مشتاقان رضوی برگزار می‌شود و این خادمان در مدت حضورشان به ۲۸ شهرستان و ۱۳ منطقه در اهواز اعزام و جشن‌های مردمی را برپا می‌کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۱۱۰ جشن مردمی با حضور خادمان رضوی در اقصی نقاط استان برگزار می‌شود، بیان داشت: خادمان رضوی با حضور در میان سیل زدگان، پرچم امام رئوف را در آنجا حمل خواهند کرد تا از این طریق بتوانند اندکی از آلام روحی سیل زده‌هایی که منتظر وعده‌های مسؤولان مبنی بر تأمین وسایل زندگی و بازسازی خانه هایشان هستند، بکاهند.

حجت الاسلام علی نژاد ادامه داد: عیادت از بیماران در ۳۰ بیمارستان، حضور در زندان ها، حضور در مراکز تولیدی و دیدار با کارآفرینان در راستان توجه به شعار سال دیگر، دیدار با خانواده ۱۰۰ شهید استان، برنامه‌های خادمان امام رضا (ع) است.

وی پیرامون خدمت رسانی آستان قدس رضوی به سیل زدگان خاطرنشان کرد: کمک‌های ویژه نقدی به سیل زدگان، تأمین علوفه دامی و کمک‌های درمانی و دارویی و بازسازی خانه‌ها در کنار تأمین جهیزیه (۴۰ سری) برای زوج‌های سیل زده و توزیع بسته‌های غذایی به ارزش هر کدام ۵۰۰ هزار تومان در دهه کرامت از جمله فعالیت‌های آستان برای سیل زدگان است.

مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه برگزاری ۱۰ جشن ویژه دختران و مادران به همراه جشن ازدواج رضوی را در دهه کرامت خواهیم داشت، گفت: اعزام نزدیک به ۱۴ هزار زائر اولی از مناطق محروم استان و توزیع ۱۳ هزار بسته غذایی در میان سیل زدگان، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی در قالب تیم‌های تخصصی و عمومی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز دیگر کار‌های صورت دفتر آستان قدس در استان طی یک سال گذشته است.

حجت الاسلام علی نژاد در پایان اظهار داشت: عضویت ۵ هزار خادم یار رضوی در استان، ثبت نزدیک به ۱۱۰ کانون خادم یاری و کار‌های مقدماتی برای ساخت مجموعه چند منظوره فرهنگی، اجتماعی، درمانی، آموزشی و ورزشی به مساحت ۵ هزار متر دیگر فعالیت‌های دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات